Opracowanie i wdrożenie Systemu Zarządzania Jakością jest dużym wysiłkiem organizacyjnym, ale przynosi pozytywne efekty i owocuje pozytywną zmianą na każdym szczeblu działania organizacji. Proces wdrożenia systemu składać się może z następujących etapów:
  • szkolenia: pracownicy i wolontariusze, Pełnomocnik ds. systemu zarządzania jakością, audytorzy wewnętrzni wdrażanego systemu
  • opracowanie polityki jakości organizacji, mapy procesów i struktury organizacyjnej
  • opracowanie dokumentacji systemu zarządzania jakością
  • szkolenia dla pracowników i wolontariuszy i wdrożenie systemu w organizacji
  • audyt wewnętrzny działającego systemu i przegląd zarządzania jakością
  • certyfikacja systemu
  • Ważne: w naszym serwisie wykorzystujemy pliki cookies w celach reklamowych, statystycznych i do personalizacji stron. Możesz wyłączyć używanie plików cookies w przeglądarce internetowej jednak może to uniemożliwić poprawne działanie witryny.